piątek, 19 kwietnia 2013

Ja i moja pasja.. ;D

Witajcie,
dzisiejszy post chciałbym poświęcić sobie. Nazywam się Filip i mam 13 lat. Mieszkam w Kątach Wrocławskich. Harry Potter stał się moją pasją od 4 lat.. Zaciekawił mnie swoją fabułą. Wszystko zaczęło się od mojego kuzyna. To on mi puścił pierwszą część na telewizorze, gdy u niego nocowałem. Potem wychodziły kolejne części. Jakoś do książek mnie nigdy nie ciągnęło, ale do HP zrobiłem wyjątek. Po obejrzeniu całej sagi stwierdziłem, iż czas zasięgnąć po książki. Jestem na siebie zdenerwowany, bo długo z tym zwlekałem. No, ale bardzo szybko je "pochłonąłem". Założyłem tego bloga po to , aby podzielić się z Wami moją pasją.
Serdecznie zapraszam do czytania nadchodzących postów.. Pozdrawiam.. ;)

2 komentarze:

  1. Cieszę się,że jesteś do mnie podobny Filip :D ja też wszystko obejżałam ,a teraz czytam <3
    A tak w ogóle kocham twoje imię ;)

    Lubisz Igrzyska Śmierci?
    Polecę mojego bloga ;) o ile chcesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natychmiast proszę mi dać linka do twojego bloga :)

      Usuń